top of page
  • Writer's pictureasztalbetyar

Boardgamegeek és Youtube

Avagy hány helyen és miért is


Tervezési napló

A boardgamegeek a társasjátékok internetes oázisa, ódákat most nem zengenék róla, mindenesetre ami társasjáték, az ott megtalálható és meg is kell, hogy található legyen.

Emiatt is történt, hogy profil és a tervezett társasjátékok oldalainak létrehozása után egy amolyan tervezési napló írásába kezdtem, igaz utólag, és bár pár dolgot itt, ezen a blogon már közöltem magyarul, ami egyelőre még nem került az angol nyelvű BGG blogba, de ezennel jelentem, a Steer to Glory és a Karbonlovagok tervezésével kapcsolatos fejlemények nyomon követése a tervek szerint angol nyelven lesz lehetséges az érdeklődők számára a továbbiakban méghozzá az alábbi linken:


Az oldal

Az oldal Játékok/Games fülén pedig immár működnek a "More info" gombok és a két játék BGG-oldalára vezénylik az érdeklődőket, ahol fotók és társasjáték berkekben többé-kevésbé szakszerű, mechanizmusokra, játékosszámra és játékidőre vonatkozó információkról tájékozódhatnak az érdeklődők.


Jelenlegi tevékenységek

Az elmúlt hetekben elkezdtem dolgozni egy újabb... igen, verseny-társasjátékon. Nem hagy nyugodni ugyanis, hogy szimulációnak szimuláció, amit eddig létrehoztam, de az autók valós, egyidejű haladását nem modellezi kellőképpen. Erről egyelőre ennyit, még számolgatok, kísérletezem, miközben a Steer to Glory kooperációs játékmódjának tesztjei is folynak, a tavalyi két fős tesztsorozat sikere után immár 4 fővel harcolva a robotpilóta ellen.


Youtube - ingyen PNP társasjáték és egyéb versenyjátékok

Időközben már Youtube-on is jelen van Asztalbetyár, a TÜ 2019-re már jelentkeztem egy amolyan családi, kicsiknek is ajánlott, otthont technika szakkörré varázsoló, kinyomtatható és összeragasztható (PNP) kis dobok-lépek verseny-társasjátékkal, azóta viszont már komoly, ún. nyilvános "bencsmárkingbe" kezdtem, átnyálazva magam és a kedves olvasókat/nézőket az alapvető versenytársasjáték-mechanizmusokat felvonultató játékok listáján, kezdve a klasszikus Formula-1 társasssal:

Egy kör bemutató verseny:

Egy kis salakmotor talicskával (két részes, a 2. rész a videó végi linken nyílik):



Jó olvasgatást és nézelődést, és "a verseny örök" ;)

7 views0 comments
bottom of page